elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 13 November 2010

~seminggu je lagi~


Seminggu je lagi?????ape dia ek???nak tunang?nak kawen???hakhakhak...

bukan ar..sebenarnyer seminggu je lagi sekolah pastu bermulalah cuti panjang..seronoknyer..harap2 aku x kena g krsus ms cuti nant...malas plak rasanyer dah elok2 dok kat kg(pahang) pastu tetiba kena lik ke Johor plak..dah la kg aku tu time bln 11 & 12 nie selalu banjir..x lepas nk keluar..

Makin nk dekat cuti makin buzy plak rasanyer..cian budak aku..x sempat nk layan dorg baik2..dah la x kena layan,kena marah plak tu..cian dorang..tu la,sape suruh degil ngat..kan dh kena marah ngan cikgu..bebudak aku skrg nie leh tahan gak tahap kenakalannya...pening aku nk handle sorg2..adussshhh...

Seminggu..ermmm sbnarnyer x sampai seminggu pun sekolah..hari Isnin sekolah..Selasa Rabu cuti..Khamis Jumaat sekolah..sbnarnyer 3 hari je sekolah..lam masa 3 hari tu banyak benda nk dbuat..hari Apresiasi,Mesyuarat Permuafakatan,hantar laporan pntaksiran ke PPD,mengemaskini lesson note,kemaskini fail..erhh..banyaknyer keje..

go hasni go..caiyokkkk....ermmm
jumpa lagi tahun depan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...