elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 15 Februari 2012

~la..nie rupenyer~

sy nie mmg minat ngan gambar anime neyh sume cume sy kurang la layan citer anime nie...ader la stgh2 jek yg sy layan...bab tu la sy x tau anime tu dr citer ner...
ader sekali tu sy jump anime yg hanya ader gambar alal2 gambar pasport jek(bab hanya gambar atas jek dr kepala ke bahu)...mcm nak wat mykad la plak anime tu kikikikiki...mmg cute sgt...sy pown gune la utk wat prfil pic lam fb n blog nie..mmg nampak cute...
ha...nie la dia gambar pasport anime tu..

tadi tgh sy syok dok melayari mish Google mencari anime wallpaper, sy ternampak la gambar penuh anime nie...la...nie rupernyer gambar penuh anime tu....nampak ganas tapi cute hikhikhik

wolf warrior black white anime girl

Selasa, 14 Februari 2012

~My HeaRt~

My HeaRt????
sempena VaLentine daY ka???
No la....

tp sy teringat ader mak my student neyh dok bercerita hr tu..anak dia skrg dah makin elok ckit perangainyer..xder la degil sangat, xder dah nakal sangat, xder dah melawan sangat...mak dia pun cakap la kat anak dia, bagus anak mak skrg nie dah makin baik...anak dia pun jawab.."memang la saya makin baik sebab saya ada hati..lau sape yang degil, x dengar cakap, nakal, maknenyer dia takde hati la tu." mak dia tanya,sape yang cakap camtu??? cikgu watie oyuki....mak dia cakap,bagus la cikgu cakap camtu sekurang2nyer anak dia makin baik..cakap cikgu,biasa la..budak2 mmg akn dengar hehehehe

~~~~~~tetiba teringat kelas itu~~~~~~~
h+a = ha
ha untuk??????
hati......
saya pun terangkan la pasal hati.. memandangkan bebudak kelas nie mmg ader yg agak2 degil n kurg mdengar arahan jadi sy pown ckp la orang yang degil n x dgr arahan tu xder hati la tu sebab biler kena marah pown dia wat x tau jek...orang lau ader hati nie dia akn rasa sedih n rasa malu biler kena marah sbb dia ader hati dan perasaan..

klaka jek..x sangka kan...kata2 yang mcm tu pown kiter boleh mengubah perangai anak murid kiter..
>_<

Sabtu, 11 Februari 2012

~NiCe VieW~

elo sume..hr nie saya nak share gambar2 cantik..gmbar2 neyh sume sy amek lam fb abangku ewok perai ..gambar2 neyh mmg cantik sgt..sedap mata memandang..thanx ya abangku bab bg adikmu ini share gambar2 neyh lam blog hehehehhe


biru..laut semporna

semporna sabah

cantik susunan tapak sulaiman nie



kunak sabah

bestnyer lau dpt mandi kat cni....
biler la agaknyer dapat menjejakkan kaki ke Sabah negeri di bawah bayu nie...^_^

Jumaat, 10 Februari 2012

~^_^~


Khamis, 9 Februari 2012

~Mo JiwaNg jaP~


~BILA DH SYG KT SESEORANG MACAM NI LAH JADI NYER..YG PENTING DIA KNE PAHAM...~

Awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan??

Awak kena paham kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak..

Awak kena paham ,kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab saya rindukan awak... 

Awak kena paham kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkn yang terbaik untuk awak... 

Awak kena paham kenapa saya suka mengadu dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya..saya nak awak je yang tahu..


Jumaat, 3 Februari 2012

~sesi berjalan~


masuk jek 2012 saya dh mula berjalan jek..jelajah malaysia hahahaha jelajah la sangat..yg pasti xtvt time cuti sekolah sntiasa penuh dgn jenjalan..lau x jenjalan mest akn dok umah melayan tv..asignment n modul utk sem nie x sentuh pown...tensen la....

berjalan punyer pasal la...
sampai tercabut cover side mirror n calar kete sbb langgar ape,saya pown x tau..tp ape yg pasti ms tu sy memandu d lorong paling kanan iaitu lorong laju..sy x tau ntah benda ape yg sy langgar...tgk kat cermin belakang,x nampak pape pown...ntah la..samp skunk sy x tau pe yg sy langgar samp leh tercalar kete sy..nsb baik calar tu x brapa nak nampak...

cuti sekolah hari tu sy g masuk kenduri kawen kawan kat kg penderas.tp samp kat sane dh lambat dh lam kul 2 stgh..dh siap sanding dh pown..nasib bek la g berdua..lau g sorg2,kompom rs segan dh mo masuk..tp sbnarnyer sy x brape nak segan pown bab family abby tu saya dah biasa dah,dh kenal dah......

hari nie la perjalanan yang agak jauh dr biasa..dr jengka sy terus g mengkarak g ambik adk kat asrama..pastu sy berenti kat triang lak bab adk nak mkn marrybrown..pas mkn ktorg terus gerak mo g segamat...kitaorg ikut jalan bahau-gemas-segamat...pas beli barang kat segamat terus g umah adk kat muadzam shah..penat giler..lau la barang tu ader jual mane2 kan senang,xyah la sy g segamat..tp neyh hanya ader kat segamat jek,terpaksa la g sane...

ape2 pown,tahun 2012 neyh mmg sesi utk saya berjalan2 n meronda2 hahahahahaa....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...