elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 28 November 2012

~tidak seperti dulu~


cuti sekolah.....
tak seperti dulu dah....kenape?????

kalau dulu time cuti sekolah,sepanjang cuti berada d rumah mak ayah sendiri...tapi sekarang neyh kena la pandai2 bahagi masa....separuh cuti kat umah mak ayah sendiri...separuh cuti lagi kat umah mentua...nasib baik la dua2 cikgu jadi dapat la cuti lama ckit....

masa cuti neyh incik suami sibuk nak uruskan tanah...ms neyh la nk mencari benih sawit nk tanam kat kebun incik suami...kebun incik suami msh kosong lg x tnam pape...sbb tu la sibuk mncari benih sawit...lau kebun sy lak tunggu masa jek nk kuarkan hasil...mybe tahun dpn dh blh toreh...tp kna srh org len la toreh bab sy x pndai menoreh pon hehehehee...






Khamis, 22 November 2012

Rabu, 21 November 2012

Jumaat, 16 November 2012

~olahragawati & olahragawati harapan~

hola....

sukan skolah dh lama dh lepas ms 06 Oktober 2012 hr tu tp br skrg mao update status tentang sukan tu...bkn pe,gambor nak update ms tu xder hehehehehe

hr neyh sy nak story mory ckit pasal budak berdua neyh...

olahragawati : Shazana
Olahragawati harapan : Norsuhainy a.k.a Boceng

dorg berdua neyh atlit dr rumah Biru(rumah kitaorg la tu...sy, surianita, ckgu rasnan) c Shazana tu darjah 6, c Boceng plak darjah 3(budak kelas sy tu heheheh)...dorg berdua neyh mmg layak la dpt anugerah tu sbb ms latihan pon dorg komited n ms sukan tu,xyah cakap la...lau berlari mmg laju giler tp x la giler sgt hehehehe

hrp2 tahun dpn Boceng maintain dpt piala olahragawati ok...cikgu sayang kamu....




Khamis, 15 November 2012

~cita-cita :model (part 2)~

hahahaha...xder citer mao buat citer..meh layan gmbar ank buah sy c KHALISH DARWISY ney...

malam2 kua g bandar sbb nak makan KFC hehehehe

awish nk mkn pe ek???

aaammm...bukak mulut luas2...


hohoho...


nyum..nyum..nyum...


ibu nk makan coleslaw???ibu kan mengidamnk mkn neyh..


papa nk makan x???

hahahaha...tu la dia gelagat ank buah sy kat KFC


Rabu, 14 November 2012

~Post Mortem Exam Sem 3~

akhirnya......

berakhir suda exam sem 3...pasnie tunggu result je la...
ape yg boleh sy cakap tentang exam hr tu ialah " exam yang sgt memenatkan jari jemariku" 
hukhukhuk.....

soklan senang jek tapi jawapannyer susah sangat....
hehehehehe...
tapi ok la, banyak gak yg dibaca kua ms exam tu....
berkat usaha perbincangan di KFC ngan set2 kak lin, Byt, Nad n Happy Sunday...ader gak soklan2 spot n yg ktorg jangka tu masuk....best la jugak...
slain tu, perbincangan dr bilik ke bilik ngan Una, Fara n Kak Jah pon byk gak masuk lam exam hr tu...
bersyukur bab ader sahabat2 yg membantu.....

paper BMM-boleh tahan la soklan nyer tp ok la, bleh jawab sume
paper EDU-perrhhh...penat tangan siot..byk tol soklan yg memerlukan jwpn yg pjg...mmg penat la jari jemariku..
paper PSV3105-ok la byk soklan yg diramal tu masyukkk...tulisan pon agk cantik n kecil bab x larat mao tulis besar2 hehehehe
paper PSV3106-gilerrr...x cukup masa lor sy nk menjawab...tu la, byk sgt berangan hahahahaha bkn berangan la tapi berfikir...hehehehehe

p/s: sem depan study la awal2 ek kikikikiki...............

Ahad, 4 November 2012

~khalish darwisy dan Airiel Ezriey~

ha..nie plak gelagat dorg mkn aiskrim..meh layan gambar anak buah saya neyh AIRIEL EZRIEY A/K ABDUL RIZAN dan KHALISH DARWISY BIN MUHAMMAD KHAIRUL NIZAN

"awish nak x??nah abg bg rs ckit"

"errrrr...cejuknyer aiskrim neyh...."

comot pas makan aiskrim

~cita-cita:model~

meh la layan gambar anak buah saya neyh..nama nyer KHALISH DARWISY BIN MUHAMMAD KHAIRUL NIZAN...dia neyh mmg kuat bergambar..nampak hset jek mest akn ckp,senyum...nampak kamera..senyum....pastu mcm2 pose la dia wat...jom layan








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...