elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 25 Jun 2015

Rabu, 24 Jun 2015

hrmis owh hrmis


HRMIS owh HRMIS...
nape la pelik ngat HRMIS nie....

smlm blh jek log in...
tp hr ni...
log in jek...

ID pengguna anda tidak wujud di dalam profil pengguna

pening...pening...

Isnin, 22 Jun 2015

mati katak


eeeiiiiiiii....
geli tol la ngan katak...
tapi...
patung katak sy suker lak
(tu pon org hadiahkan hehehehe)

kisah katak bermula di dalam kelas pg td....
tgh nak ambik buku kat rak tetiba.....
eeiiiiiii.....
katak...mati katak dah katak tu....
dah kering dh.....
geli tol.....
ingatkan seekor tu je la...
sekali selak buku kat rak sebelah...
eeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......
lagi kembang tekak ni...
katak yg mati katak...
berulat lak tu...
busuk giler......

sib baik la ader bebudak yg jenis berani...
budak tu la yg buang katak tu gune kertas...
eeeiiiiiiiii....
hrp2 pasni xder dh katak yg mati katak lam almari...


Jumaat, 19 Jun 2015

menu peberet Lipis Plaza



menu peberet setiap kali check in kat
Hotel Lipis Plaza
Kuala Lipis.....

Nasi Goreng Kampung
Tomyam campur....

memang sedap n terbaeekkkk

keje owh keje...



keje owh keje....
bertimbun-timbun......
pening rasanyer nak wat sume tu....

Malas Nak Study



malas nak study untuk reseat paper EDU esok....
rasa nak jawab cam yg GB sy ckp tu
"jawapan nombor 1 : Jawapan seperti jawapan yang lepas"
hahahahahahhahahaha

x study pon xpe....
ilmu dh penuh di dada kan...
yakin boleh...
pasti boleh jawab sok...

saya boleh...
saya yakin dengan jawapan saya 
hehehehehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...