elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Ogos 2016

Upin Ipin vs Ultraman





kartun kegemaran my hero..
firas rayyan...
mula2 dulu suka layan upin ipin...
tp tetiba upin ipin blakon dengan ultraman x pasal2 firas pon terjebak minat ultrman mcm darwisy n harraz.....
bila g kedai jek mest dok mncari ultraman jek...
boleh parok lau melayannyer...
'adoyaiiii....

Isnin, 15 Ogos 2016

pocoyo-kegemaran iyazi


pocoyo-dance off....

permata hati saya suka sangat layan pocoyo ni.,...
bila dh habis dia akan minta untuk ulang lagi..dan lagi..dan lagi..dan lagi....sampai la dia bosdan....

dulu firas rayyan pon suka gak dgn pocoyo dance off ni


Sabtu, 13 Ogos 2016

katarak+cermin mata


selepas selesai operate buang katarak kat mata hr tu, Nur Firzanah Iyazi kena pakai cermin mata plak...boleh tahan gak harga nak wat cermin mata tu sbb power tinggi...tu yang mahal...

selain pakai cermin mata tu, kena wat gak rangsangan mata dia...contohnyer rangsang dengan objek kecil yang berwarna warni...flash card garis tebal-garis nipis...cahaya lampu....

selepas operate hari tu boleh nampak banyak perubahan pada Nur Firzanah Iyazi.,... Disebabkan perkembangan yang positif, kami tak perlu berulang-alik follow up kat HKL dah..skrg follow up kat HoSHAS je....

syukur...semoga mata anak ibu akan semakin positif..pasni tak perlu pakai cermin mata dah...mudah2an mcm tu la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...