Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 2 Julai 2010

makanan sedap(^_*)

hr nie aku nk kongsi mkanan sedap..best gak lau tgk gmbar makanan nie...apatah lagi time perut lapar,pehhh..rs cam nk terus g kdai makan...gmbar2 makanan nie sume aku ambik dr fb kwn aku...mekacih ye my frenz..(^_*)

yg nie..ikan patin gulai tempoyak(tp empunyer gambar nie ckp asam pedas tempoyak patin)hehehe aku pun x th..main bantai jek sbb bkn aku yg masak(^_*) makanan nie mmg glamer kat temerloh,pahang..tp lau nk mkn menu nie kat area temerloh kena ati2 la jgn tsalah kedai bab ader kedai yg jual gulai ikan patin nie mahal gilerr..

yang nie plak mee kari...aku mmg minat giler mkn mee kari..tp aku x suka lau mee kari letak tauge bab aku x suka taugeh hehehehehe

yg nie tomyam..dah lama x mkn tomyam...nampak sungguh menyelerakan..nyum..nyum..

mee ape nie???ni la mee fucian.mcm mee goreng basah jek tp gune mee kasar..yummy..yummy...

nasi ayam....ayam nampak sedap tp taugeh????aku x suke hehehehe

KFC makanan peberet adik aku-iza yunda....thn nie aku ngan adk aku sambut besday mkn KFC...memandangkan besday ktorg pun lam bln yg sama 10 Mei ngan 16 Mei...

yg nie plak 3 layer tea...nampak macam sedap....mmg sedap pun hehehehe tp kwn aku ckp,bl dh kacau2 dh x nampak pun 3 layer tea tu(mmg la,lau dh kacau mmg ilang hehehehe)

6 000 yang rajin menaip:

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design