elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 April 2011

~Persiapan Khemah sblm sukan tahunan sekolah~

Sukan Tahunan SK Jengka 23 diadakan pada hari Ahad 10 April 2011..First time wat sukan hr Ahad..slalunyer sukan hr Sabtu..pngalaman baru hehehehe Sehari sebelum sukan tahunan,padang sekolah sudah dipenuhi dengan para ibubapa/penjaga yg bersemangat untuk menghias khemah rumah sukan...Saya mmg puji la dengan penglibatan dan kerjasama yang diberikan oleh para ibubapa/penjaga SKJ 23 nie..dorg memang bersemangat n memberi kerjasama sepenuhnyer..dari pagi sampai ke petang bertungkus lumus menyiapkan khemah sukan..

aktiviti pagi tu dimulakan dengan mengisi angin ke dalam bola untuk digantung di khemah sukan..
 
Para ibubapa/penjaga dan guru2 sedang bertungkus lumus utk menghiaskan khemah

bersemangat sungguh menghias khemah...semangat inilah yg kt perlukan setiap kali mengadakan aktiviti sukan..tahniah warga SKJ 23 dan warga Jengka 23..

Khemah sukan Prasekolah baru 80% siap..tema warna khemah sukan tahun nie purple...tema tahun nie 'kecil-kecil cili padi'..chaiyok..

Khemah sukan rumah Viva bertemakan warna kuning.."Viva..Mara terus mara"

Khemah rumah sukan Kenari bertemakan warna merah..Merah menyala hikhikhik

Tema warna rumah Myvi plak warna jingga atau org lbh suka sebut kaler oren hehehehe...Para ibubapa/penjaga dan guru2 rumah sukan Myvi sedang bertungkus lumus menyiapkan khemah rumah sukan..


Hari Sabtu tu memang agak penat la jugak..mane tak nyer..pagi tu start dr kul 8.00-11.00 pagi ader raptai sukan tahunan..pastu kul 11.00-1.30 ptg hias khemah..petang lak kul 3.30-7.15 pm aku kat padang sekolah menghiaskan khemah...walau penat macam mane pun aku tetap rasa enjoy sbb ibubapa/penjaga mmg sporting giler la...terharu dengan kerjasama yang diberikan...tahniah dan terima kasih(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...