Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 10 Ogos 2011

~BoLeH ke saYa??????~

 
ape yang Boleh????Malaysia Boleh...takkan saya x boleh...ermmmm
sebenarnyer saya dh mula rasa mcm xleh nk carry on jek ngan study saya nie....tu la kan...saya nie bukan la berjiwa seni pown n sy mmg bukan la org seni,sebab tu saya rasa mcm berat sgt nk teruskan study..kepala saya dh serabot sgt2....padan muka saya...sape srh tukar opsyen..adessshhhh...tapi bila pk2 semula,ini baru sem 1,rilex la watie..kiter ader lagi 7 semester utk dihabiskan..mula2 memang la rs mcm susah nk carry on..lama2 nant ok la...bak kata shbat fb sy Pend. Seni Visual nie xde la ssh sgt lau kt dpt cr bhn rujukan tu...subjek nie sesuatu yg enjoy...enjoy ke???hukhukhukhuk....


skrg nie asignment dh blambak2 gak...mula2 nk cr bahan mmg susah...mmg pening bab x bpe fhm ngat ngan tajuk tue(pdhal lecturer dh terangkan lam klas tp dapatan yg ktorg dapat dgn rakan2 lain so tu yg wat sy pening)....tapi skrg nie sy dh dapat sume bahan tu,rasa lega sgt2..cume skrg nie nak aplikasikan ape yg sy pat tu lam powerpoint sbb kna present...bab powerpoint neyh mmg saya lemah sgt2...sy x minat tol la buat benda alah nie..leceh......hikhikhik..
ape2 pown,saya hanya memerlukan kata2 semangat n tanamkan kata2 semangat lam diri saya supaya saya dapat teruskan perjuangan ini...perjuangan ini baru sahaja bermula..jangan lemah...kuatkan semangat...U can do it Watie Oyuki....go watie go..chaiyokkk...
Malaysia Boleh, Watie Oyuki pown boleh hikhikhik

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design