elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 9 Julai 2012

~sekolah baru ku-SK Sungai Dua~

kat cni saya nak tayang gambar sekolah baru saya nie iaitu Sekolah Kebangsaan Sungai Dua(SKSD)....SKSD terletak di Karak,daerah Bentong Pahang.betul2 kat jalan utama(senang citer kat highway Karak)..dari jalan utama tu ader ar lam 500m kot masuk ke dalam tu..jom la layan gambar2 neyh heheheh....
nie la signboard nak masuk ke skolah tu

nie plak signboard sekolah tu...
nak masuk ke sekolah tu kena la lalu kat jambatan neyh

cantik air sungai kat sebelah skolah tu

sungai sebelah sekolah
pintu pagar SKSD

sekolah nie memang ceria

blok pentadbiran
ader kolam ikan...

surau nie dh lama dh..tahun 1982 lg..msh kukuh

blok asrama puteri
ok...tu jek...len kali kiter layan lagi gambar SKSD..banyak gambar tp xleh la mo tayang sume lagi..len kali k...papaiiii.. ^___^


8 ulasan:

  1. Balasan
    1. ye..memang indah..keliling masih hijau lg dengan hutan2.. ^_^

      Padam
  2. Sekolah di negeri anda sangat bagus,jalan menuju sekolah pun terlihat sangat bersih, jalanan rapi dan sepi, sungguh sangat baik untuk belajar.
    Iklan Internet Murah Efektif Berkualitas Indonesia

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup..sgt selesa dan seronok berada di sini

      Padam
  3. setuju... mcm damai.... siapa yg ke sini akan jatuh cinta pada SK Sungai Dua

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye kak muna...sy jatuh cinta pd sk sg dua hehehehehe

      Padam
  4. Balasan
    1. sekolah lamaku jua.....hehehehe...seronok ngaja kat skola ni..budak2 dia mmg terbaeeekkkk.....

      Padam

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...