elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 8 November 2009

sukan rakyat kat sekolah aku..

hari Rabu hari tu sekolah aku ader wat sukan rakyat iaitu sukan tradisional..permainan zaman aku kanak2 dulu...bestnyer tgk bdk2 ni main..rasa cam nak join jek....hehehe..bagus gak buat sukan nie..bg pdedahan kat bdk2 mengenai permainan tradisional kita supaya bdk2 nie kenal dan tahu ttg permainan nie..


galah panjang



teng teng



main susun tin




main lastik getah


jalan atas tempurung


main tarik upih

nie la game yg paling best n kelakar...cian tgk bdk2 nie penat menarik kwn2..dapat plak yg ditarik tu lebih besar dr org yg menarik..perrhhhhh..memang penat giler hakhakhak ape2 pun,mmg best ar sukan rakyat tradisional yg diadakan tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...