Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 25 Oktober 2009

cite adik aku..

aku nak story ckit pasal adik aku nie… baru2 nie dia dapat uniform PBSM dr sekolah..dah nak akhir tahun baru dpt uniform..aparaaaa…..dia punye excited nak pakai uniform tu x nyempat2 nak tunggu hari Rabu nie…dia pakai malam tu jugak,nak tayang kat aku..ye la kan,dah la adik aku nie dok asrama,aku plak time sekolah plak lik johor,jadi masa nie ar dia nak tayang kat aku dia punya uniform…amacam kak??ok tak????topi mane?????


betul ke camni pakai topi nie kak?????topi nie kena senget la kak....


bukan macam tu la dik....cni,bia apak tolong.....

ayah aku pun tolong ar pakaikan topi kat adik aku nie...bapak aku nie dulu polis,so bapak aku tau ar topi tu perlu senget kat belah mane2 pun...hehehehe

ok..dah siap dah...amacam????segak dan bergaya tak??????hehehehe

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design