elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 9 Februari 2012

~Mo JiwaNg jaP~


~BILA DH SYG KT SESEORANG MACAM NI LAH JADI NYER..YG PENTING DIA KNE PAHAM...~

Awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan??

Awak kena paham kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak..

Awak kena paham ,kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab saya rindukan awak... 

Awak kena paham kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkn yang terbaik untuk awak... 

Awak kena paham kenapa saya suka mengadu dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya..saya nak awak je yang tahu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...