elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 14 Februari 2012

~My HeaRt~

My HeaRt????
sempena VaLentine daY ka???
No la....

tp sy teringat ader mak my student neyh dok bercerita hr tu..anak dia skrg dah makin elok ckit perangainyer..xder la degil sangat, xder dah nakal sangat, xder dah melawan sangat...mak dia pun cakap la kat anak dia, bagus anak mak skrg nie dah makin baik...anak dia pun jawab.."memang la saya makin baik sebab saya ada hati..lau sape yang degil, x dengar cakap, nakal, maknenyer dia takde hati la tu." mak dia tanya,sape yang cakap camtu??? cikgu watie oyuki....mak dia cakap,bagus la cikgu cakap camtu sekurang2nyer anak dia makin baik..cakap cikgu,biasa la..budak2 mmg akn dengar hehehehe

~~~~~~tetiba teringat kelas itu~~~~~~~
h+a = ha
ha untuk??????
hati......
saya pun terangkan la pasal hati.. memandangkan bebudak kelas nie mmg ader yg agak2 degil n kurg mdengar arahan jadi sy pown ckp la orang yang degil n x dgr arahan tu xder hati la tu sebab biler kena marah pown dia wat x tau jek...orang lau ader hati nie dia akn rasa sedih n rasa malu biler kena marah sbb dia ader hati dan perasaan..

klaka jek..x sangka kan...kata2 yang mcm tu pown kiter boleh mengubah perangai anak murid kiter..
>_<

2 ulasan:

  1. ermm...bagus juga idea tu...."kalau degil...org tak de hati le tu.."
    alhamdulillah ... boleh merubah bebudak yg degil2 tu...

    BalasPadam
  2. hehehe...
    2 la..rs cam x caye lak kata2 cmtu leh ubah perangai dia..

    BalasPadam

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...