Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 10 April 2012

~isi borang tukar~

yessss....
borang permohonan untuk bertukar sekolah saya dh submit kat guru besar tadi.
harap2 lepas nie saya dapat la mengajar ke SK(asli)...dah lama dah saya mengajar di SK yg mana anak murid 100% melayu...
x mo la nant org cakap, "dia nie cikgu orang asli apasal x minta kat sekolah orang asli jek"...
bukan saya tak minta..dah penat minta..tiap kali saya isi borang tukar saya akn minta sekolah orang asli tapi saya tak pernah dapat...harap2 kali nie permintaan saya akan ditunaikan...tak sabarnyer nak mengajar anak bangsa sendiri...mesti best...

doakan saya supaya dapat tukar sekolah orang asli k...
amenn....

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design