Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 24 April 2012

~UAK paper English Proficiency n paper Literasi Bahasa~

hari AHAD 22 April 2012
UAK kat Dewan Darul Makmur IPGK Tengku Ampuan Afzan Kuala Lipis

pagi tu dimulakan ngan paper english..perhhh...kna wat summary beb..saya dengan bersemangat wat la summary tersebut...bl dh siap wat summary tu,ms dh nak abis br sy perasan ader kesilapan ckit ngan summary sy tu..ermmm tp xpe la..nak wat semula pon masa dh xder...nant elok2 ader markah jd xder markah lak..

lepas paper english tu kami set2 PSVians yg gurlz nie sumer wat perbincangan kali terakhir sebelum masuk dewan tok jawab paper literasi bahasa..group2 gurlz kelas sy nie mmg terbaekkk...biler dh bincang2 mcm neyh,lg memudahkan kiter ingt ape yg kitrer dh baca..

kul 11 pagi,paper literasi bahasa pon dimulakan...sekali bukak paper tu...waahhhhhhhhh.....seronoknyer saya..ape yang saya baca banyak yang masuk..dalam masa setangah jam saje sy dh selelsai menjawab paper literasi bahasa tersebut..setelah sy semak semula jawapan saya,saya pon keluar dr dewan tu dengan senyuman yang paling manis..first time dapat jawab paper yg senang hehehehehehe

tapi..risau gak ngan result..kiter rasa kiter dh jawab yang terbaek..tp keputusan??entah la...hrp2 saya lulus la...amen...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design