elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 23 November 2013

xtvt di awal cuti sekolah-wat lembaran kerja a-z

lorr...dh cuti sekolah ke??hehehehe
rasa macam tak cuti jek...sebabnyer....asyik dok terperap kat umah..nak berjalan2 rs malas hehehehe...incik suami je la yg selalu ulang alik kgnyer untuk mengerjakan kebun yang dh lama x diusik...cian incik suami...dh upah org utk jaga kebun tu tp mcm x djaga jek...sawit byk kna mkn ngan haiwan ekor pndek...getah yg kat tepi sungai pon dh x nmpak pokoknyer sbb dah sama tinggi ngan semak samun n lalang...tu yg incik suami lik utk mesin rumput,meracun n membaja....saya??cam biasa la..incik suami suruh dok umah..jg kesihatan..jg baby lam perut nie hehehehehe

dok terperap kat umah,apa lagi...dok bertenet la kejenyer..tp lau asyik btenet pon rs boring gak...last2 sy pon cube la utk rajin2kan diri sikit utk buat beberapa bahan bantu mengajar utk tahun depan....

wat yg simple2 jek
hahahaha...nampak berterabur ckit kan..biasa la...sy bdk br belajar hahahahaha.....lum siap lg tu....nak wat bbm nie kna ader mood kan....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...