elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 14 Disember 2010

Bertukar!!!!


Di pagi hari Isnin bersamaan 15.11.2010...aku dapat satu panggilan dari sahabat fb ku Asnie Ibrahim..."Watie,ko dapat tukar la"...perhhhh....rasa cam x caya plak...akhirnyer aku dapat jugak bertukar balik ke negeri pahang..seronoknyerrrr...lepas dpt je panggilan tu aku terus tersenyum lebar...x dpt dibayangkan perasaan aku masa tu..epi sgt2..ye la kan...aku pun dh lama ngat menetap kat johor nie..dh penat dh rasanyer nk berulang alik dr pahang ke johor..yg paling x tahan nak lalu kwsn hutan tu la..seram beb..

Selepas seminggu tu Asnie suruh aku call bahagian penempatan sekolah rendah JPN Pahang utk mengetahui sekolah mane yg aku dapat...masa isi borang permohonan tu aku minta daerah temerloh..tp ramai kawan aku cakap daerah temerloh tu mmg ssh nak masuk..ermm aku x kisah la..yg penting aku target aku dapat sekolah orang asli..dengan berdebar2 aku pun call la JPN pahang...jawapan yang aku terima..aku dpt SK Paya Pulai,Temerloh...adoyaiiii....apasal la aku x dapat sekolah org asli nie..ermmm...xpe la watie..pasni lau ader kekosongan kat sekolah org asli,mohon la ek..yg penting dpt tukar lik phg pun dh kira ok(ayat nak menyedapkan aty hehehe)

aku nk ucapkan bebanyak mekacih kat sahabat fb ku Asnie Ibrahim sebab dia banyak tolong aku...dia la yg tolong isikan borang aku dl n dia gak yg tolong cek aku dpt tukar ke x...dia gak bg aku nombor telefon JPNP utk mengetahui pnempatan aku...thanx ya Asnie Ibrahim..walaupun kita x prnah kenal tp awk sudi tolong saya..susah nak cari sahabat sepertimu...semoga persahabatan kt berkekalan...

mekacih gak kat abg(abdul Rizan) n akak ipar(mastora) aku..korang pun byk gak tlg aku..tolong print,fax n poskan borang tu...mekacih ya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...