Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 19 Disember 2010

BerPiNdaH..

Seronoknyer dapat berpindah ke Pahang...tp masa mula nk cari rumah kat area Paya Pulai tu punye la payah..dorang cakap area tu mmg susah ckit nak cr rumah..aku rasa mgkin sebab dekat ngan kwsn Hospital kot..staff2 hospital pun mgkin sewa area tu sebab tu rumah susah nak cari..bapak aku pun terus cari dan terus cari..akhirnyer bapak aku dapat gak umah tu...dapat umah kampung je..x kisah la asalkan dapat umah.

 satu pacuan 4 roda sudah penuh diisi..

satu pacuan 4 roda nak isi barang lagi...

selamat tinggal Qtrs guru SK LKTP Redong..

nie la umah sewa aku kat Temerloh...

camner la agaknyer kerjaya aku kat cni nant ek..semoga sumenyer berjalan dengan lancar..tp lau ader kekosongan kat SK(asli),aku akan isi lagi..semoga aku dapat mendidik anak bangsaku sendiri...mudah-mudahan...(^_^)

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design