elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 26 Mac 2012

~♥♥♥ 17 tahun, 2 bulan, 3 minggu n 4 hari ♥♥♥~

apakah?????

ha...tu la dia...hubungan persahabatan yang terjalin antara saya ngan seorang sahabat saya...

~♥♥♥17 tahun, 2 bulan, 3 minggu n 4 hari♥♥♥~
lama giler kan....

nama kawan saya Darmawati...kami mula berkawan masa saya di sekolah rendah lagi..masa tu kami baru darjah 6 belajar di Sekolah Toh Tandewa Sakti, Tapah Perak...dia mula masuk skolah tu ms darjah 6..walaupun kelas kami tak sama tapi kami tetap berkawan baik..kami tinggal pon kat tempat yang sama iaitu di Kem Bn 3 PGA, Bidor(tp ms tu dikenali kem Bn 3 PPH) sebab ayah kami sama2 polis hutan(ms tu la)...cuma rumah jauh ckit la sbb sy dok berek sarjan, dia dok C kompeni...tiap petang saya akan ke rumah darma untuk bermain..macam2 permainan kitaorg main ms kecik2 dulu..main getah, main rondes, main bola jaring n mcm2 lg la...so, x pelik la nape saya leh wakil sekolah,wakil maktab samp kebangsaan lam bola jaring bab dr kecik mmg slalu main bola jaring heheheh


tapi kami terpisah sebab saya terpaksa mengikut ayah saya berpindah ke pahang..ayah saya mohon pencen awal sbb tu pindah..ingtkan dah xkan jump la ngan dorg...tp sib baik la ader FACEBOOK...facebook la yang menemukan kami semula...rasa seronok sgt2 bila dapat cari semula kawan2 sepermainan ms di perak dl...sampai sekarang kami masih lagi berhubung melalui facebook n handset...

tak sangka kan...lama gak hubungan persahabatan kita nie...thanx darma..cyunk kamoo....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...