elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 15 Mac 2012

~Derma DaRah~


masa cuti sekolah nie sempat jugak la saya berbakti untuk mereka yang memerlukan iaitu menderma darah..kebetulan ms tu sy g anta mak sy g appointment ngan doktor kat HosHas Temerloh..ms lalu kat Lobi tu sy nampak ader kempen derma darah..sy pun join la skali..sebelum nie sy dah pnah dh derma darah...nie dh kali ke 4 sy derma darah..

pertama - MPTAA Lipis( ms bgelar guru pelatih)
kedua - Hospital Segamat (sj2 je g derma)
ketiga - Hospital Segamat (program hari guru)
keempat - HosHas Temerloh (sesaje g derma sbb tgk ader kempen)

sebenarnya bagus sgt mnderma darah nie tau...dapat proses darah baru lam badan kiter..yg paling penting dengan darah kita tu la kita dapat menyelamatkan nyawa ramai orang...jom la derma darah ramai2...bukan sakit pon...best tau....g derma darah ek...

peace....^_^

2 ulasan:

  1. saya dh derma dh....tawon lepas :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagus..bagus..teruskan mnderma hehehhehehe ^_^

      Padam

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...