elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 13 Mac 2012

~Saya BeNCi Kamu~

yapppp...
SAYA BENCI KAMU

nak tau kenapa????

sebab kamu suker cakap besar..mcm bagus jek...pdhal hampeh...macam tau sume benda tp sbnarnyer "zero"..belagak je lebih..suka sgt cakap besar..suker nipu lg tu..lau bdk tadika tu bleh la ko tipu...ini,ngan org besar2 n org tua2 pon ko nak tipu gak..citer bukan main gempak lagi tp hampeh....1 benda pon tarak...suker cakap besar, wat malu aku jek...

kamoo tipu konon2 sbb fmly..pdhal kamoo yg pndai2 wat cerita...mentang2 la aku nie jenis dgr ckp fmly aku(ckit hikhihkik) suke aty ko jek nak wat story mory yg mngarut tu ye..aku nie ingtkan btl2 la,tp tu la bak kata pepatah "sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak".."bangkai gajah xkan dpt ditutup dengan sehelai daun pisang ok...nsb baik dh tau awal x berapa awal sgt la tp awal la jugak...hangin betol..ape??ko ingt aku nie ape???suke2 aty ko jek nk wat story mory cmtu...

aku x suke ko sebab ko mcm nak menunjuk2 yang ko nie byk duit..ye..aku tau ko banyak duit..tp sori la,aku tak hadap la ngan duit ko tu...aku sendiri ader duit aku..xyah nak minta ngan ko...xyah nak tayang2 sgt duit ko tu...aku x mo pon...ko ingt aku nie mata duitan ke??sori k...aku x berminat ngan duit2 ko tu..ko g je la bg kat org yg memerlukan..aku x hingin....

so, skrg nie masanyer untuk saya cakap

SELAMAT TINGGAL...KO G LA TIPU ORANG LAIN..KO NAK CAKAP BESAR G JE LA CAKAP BESAR NGAN ORANG LAIN...AKU TAK BERMINAT...
GOODBYE....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...