elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 13 Ogos 2016

katarak+cermin mata


selepas selesai operate buang katarak kat mata hr tu, Nur Firzanah Iyazi kena pakai cermin mata plak...boleh tahan gak harga nak wat cermin mata tu sbb power tinggi...tu yang mahal...

selain pakai cermin mata tu, kena wat gak rangsangan mata dia...contohnyer rangsang dengan objek kecil yang berwarna warni...flash card garis tebal-garis nipis...cahaya lampu....

selepas operate hari tu boleh nampak banyak perubahan pada Nur Firzanah Iyazi.,... Disebabkan perkembangan yang positif, kami tak perlu berulang-alik follow up kat HKL dah..skrg follow up kat HoSHAS je....

syukur...semoga mata anak ibu akan semakin positif..pasni tak perlu pakai cermin mata dah...mudah2an mcm tu la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...