elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 15 November 2011

~SKema JawapaN utk SokLaN dari Hibari~

elo..elo...dalam kebuzyan saya mengharungi minggu2 terakhir yg buzy kat sekolah,sempat gak saya post n3 lam blog...thanx buat hibari yang sudi tag kan saya lam blog dia...
 
nie skema jawapan anda ek..sila buat semakan jawapan hikhikhikhik :) ....
1        Cita2 mse kecik nak jadi apa?
nak jadi cikgu....(hasrat tercapai ekekeke)
2        Bile besar nak jadi apa pulak?
nak jadi budak kecik yg tomey(*_^)
3        Kenangan yang paling x bole lupe mse kecik?
jatuh lam longkang..kesan sampai skunk msh ader..(biasa la,budak nakal mmg begitu hikhikhikhik)
4        Negara apa paling anda kagumi dan kenape?
opcoz la MALAYSIA...sebab sume macam2 ader kat Malaysia nie..
5        Pernah fail paper math x?
oopppsss..malu la nk jawab kikikikiki
6        Serangga yang paling disukai?
uisshhh...sekor pown x suker..goli den..
7        Binatang yang paling ditakuti?
 paling ditakuti???soklan neyh nak jawab lam bentuk esei leh x??byk sgt binatang nyer..x muat mo jawab lam neyh hikhikhik.

8        Dah berapa tahun anda melihat dunia ini?
melihat dunia yang indah nie,x terkira tahunnyer(soklan perangkap neyh..lau bgth nant owg tau lak umur kiter kikikiki)
9        Bila rase marah kat seseorang ape anda buat?
perang.....dushh..dushh..wachaaaaa hahahahaha
10      Dalam bnyk2 perkara kat dunia ni, apa yg paling anda tkut ia berlaku?
errrr...eeerrrrr...tatotnyerrr....
11      Antara citer naruto, bleach ngan chibi maruko chan yang mne satu paling best?
chibi maruko chan...tp naruto pown best gak...bleach pown best gak...lau camtu antara naruto, bleach ngan chibi maruko chan citer yg paling best ialah citer ngan..(bole ke?bedal la kikikikiki) 

okey...selesai sudah saya menjawab pertanyaan hibari....soklan saya lak???ermmm..lau malas mo buat leh x???(otak jammed dah nie)hehehehehhe....
 

6 ulasan:

  1. sama le bizi gak...pastu leh cuti...yey..:)

    BalasPadam
  2. bz2 pn,xlme dh nk cti pnjg kn?? bezz laa..

    BalasPadam
  3. soklan 11 tu, 3 3 kartun tu saya x suke tgk.. huhu

    BalasPadam
  4. ungu violet....
    selamat bercuti cikgu..yea..yea...

    rihan....
    bezz bercuti hikhikhikhik....

    hyz...
    cmtu ek....xpe,lyn upin ipin je la hikhikhik

    BalasPadam
  5. oyuki..kelaka la awak. haha

    thanks jawab :)

    p/s : yui chan sngt kawaii XD

    BalasPadam
  6. Hibari...
    hikhikhikhik

    p/s : Kimi wa kawaii desu ne(betul ke??hikhikhik)

    BalasPadam

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...