elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 24 Julai 2009

makanan time "rajin"....hehehe

malam tadi perut rasa lapar sangat..nak masak nasi,"rajin" sangat....aku bukak kabinet,aku terpandang stok mee segera aku yang berlambak tu....kawan aku pernah cakap,aku nak bukak kedai mee segera ke????hakhakhak

aku pun terfikir ar nak masak mee segera jek la....aku pun mula ar operasi memasak aku..potong sayur,sotong dan lada..tu jek yang ader kat peti harta karun aku hikhikhik...saja jek tak campur telur sebab kawan cakap dulu,telur nie boleh mengenyangkan lau campur lam mee..dah la malam,lau kenyang sangat nanti tak pat tido plak...


masak,masak,masak....akhirnya siap.....
emm...mee nie memang pedas giler..makanan kegemaran adik aku-dagek..

nie la mee kari aku...macam sedap jek hakhakhak puji diri sendiri plak...jom mamam.....

2 ulasan:

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...