Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 19 Oktober 2010

PERKHEMAHAN BERSEPADU BADAN UNIFORM DI TELOK GOREK,MERSING

Pada 8,9 dan 10 Oktober 2010 sekolah aku mengadakan perkhemahan bersepadu badan beruniform bertempat di Telok Gorek,Mersing..selama 3 hari 2 malam aku dok sana...aku mls nk citer panjang,korg enjoy la ngan gambar2 yang aku sediakan nie ek...(^_^)

cantik banner nie....

 perkara pertama yang dilakukan-murid sedang mendirikan khemah..

aktiviti berkayak...

 
 murid membantu guru utk aktiviti BBQ mlm tu...

 aktiviti pd waktu petang-bermain galah panjang

 bermain galah panjang- guru Vs murid

 thn nie camping mmg best ar bab bdk2 nie dpt gak bercamping ala2 org kaya gitu bab dpt mkn buffet kat cafe...

tgh ready utk aktiviti water confident...
 
(*_*)setakat ini sajalah dulu gambar yg aku nk tunjuk kat korang..sebenarnyer banyak lagi gambar..cume malas nk upload jek...nie pun rompak dr fb kwn2 jek hehehehe semoga korang terhibur...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design