elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 14 Mac 2011

CoKLat dr saHabaT nakaLku..

Pada 1 Mac 2011 bersamaan hr selasa,aku tgh syok dok brehat2 tetiba datang kerani aku membawa bungkusan sambil tersenyum2..."ha.nie sape yg bnama Watie Oyuki nie..dpt adiah coklat..dr pakwe ke???hikhikhik" huh...pakwe mane plak nak anta coklat kat aku nie..mcm la aku ader pakwe hakhakhakhak


aku pun tgk la bungkusan tu...wahhhh..terharunyer aku..dapat coklat dr sahabat nakalku lam fb..dr Tembeg Jaliku...rasa cam x caye jek..ader gak yg ingt kat aku...aku betul2 terharu sbb aku x pnah pun jumpa tembeg..hanya kenal lam fb je tp ikatan persahabatan yg tjalin begitu kuat...bagusnyer dapat kenalan yg begitu baik...kawan2 aku kat sekolah pun cakap gak,"bagus nyer ader kwn2 yg macam tu..wpun x kenal tp leh bg coklat...mmg best..untung nyer ader kwn fb cmtu" 

aku pun bukak la bungkusan tu...perrhhh....cantiknyer coklat tu..siap ader kad lagi tu...bestnyerrr....coklat tu plak memang sedap...rasa sayang plak nak makan bab coklat tu cantik hikhikhik

ape2 pun aku nk ucapka bebanyak terima kasih kat Tembeg Jaliku...terima kasih d ats pberian coklatmu..akan ku ingt selalu persahabatan ini..cayang tembeg..
(^____________*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...