Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 10 Mac 2011

PaTung(^_^)

hikhikhikhik...sukanyer aku bln nie..aku dapat dua patung yg bersaiz besar....dah la free plak tu..bestnyerrrr...
mula-mula aku dapat patung frog hijau..pemberian dari rehaedaelya johan...aku memang dh lama idamkan patung frog nie..dulu aku nak beli tp kawan aku x bagi....skarang aku dh dapat dh patung frog..besar plak tu..bestnyer..tdo malam peluk frog jek..aku nak namakan patung frog nie QyraElya..nama Qyra tu memang aku suka manakala nama Elya tu sempena nama rehaedaelya....ok la tu kan...hikhikhikhik



yang kedua plak aku dpt patung bear kaler brown besar gak..bear nie plak aku dpt dari pakcik aku(Bong Dek)...masa bong aku lik kg bong ader ckp nk masuk sempadan lagi ujung bln hr tu..bong aku nie keje Polis Gerakan Am(PGA)..mak aku pe lagi,meng order kain batik ler..bong aku tanya aku nak kain batik bape..aku ckp la,aku x minat kain batik...lau bong nak belikan patung besar nak la jugak..bong aku ckp,dh besar2 pun nak main patung lagi ke??aiyaakkk...boleh la hehehehe...aku ingtkan bong aku xnak beli,tp hr tu bong dah kat sempadan bong tanya nak bear kaler ape??bestnyerrr...bong beli gak bear utk aku..besar plak tu...hehehehe nama bear nie plak Clarenzyra..hikhikhik

>>mekacih banyak2 kat rehaedaelya n bong dek sbb bagi patung nie<<

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design