Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 4 November 2011

~acc fb ku deactivate~

PERHATIAN!!!!!!
utk sume kawan2 saya yg add saya at fb....
Untuk makluman acc fb saya terpaksa dideactivate atas sebab2 tertentu...
so,jgn pelik la lau tetiba saya xder lam frenzlist kwn2 sume 
bukan saya meremove anda, cume saya tutup jap akaun saya atas sebab2 tertentu....


bila dah ok nant, mood dah elok, baru saya akn aktifkan semula fb saya
harap maklum
sekian terima kasih...

4 000 yang rajin menaip:

  1. terkejut maa...wah cun abis la...ala2 pinkaholic pun ada...shoutbox maner tak nampak pun...

    BalasPadam
  2. hahahaha...pinkaholic ek..

    kelaka plak biler tetiba sy minat pink kikikikikiki...

    shoutbox ader kat tepi..nsb bek dh nmpak..

    BalasPadam
  3. laa.. ptt laa t'tbe je xde ari 2.. hu3.. sy nk update status ari 2 n nk tag wati,t'tbe xdpt.. plik gk sy.. upe nye g2.. hmm,sbnr nye sme je ngn sy.. sy bia je cm 2 fb.. mls laa skrg..

    BalasPadam
  4. ha'ah...lupe nk bgth rihan..tp lau rihan tag kat oyuki aieriena pown leh gk...sy gne yg tu skrg nie..

    BalasPadam

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design