Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 21 Mei 2012

~exam oh exam~


exam oh exam....
sangat2 memenatkan...mane x penatnyer..saya berulang alik dr jengka ke kuala lipis..xpe la..jimat duit sewa hotel...disebabkan exam jugak saya terpaksa di anta ke wad kecemasan pada hr jumaat malam sabtu tu...sedang syok study tb2 sy rs mcm berpinar..pastu badan bpeluh2, rs nak muntah,sesak nafas..saya pon call kawan sekolah cikgu azmi dan isterinya..dorang anta saya ke hospital jengka..sampai kat hospital,doktor cek pastu doktor suruh rest dulu..nurse datang cucuk lak kat bahu saya..adoooiiiiii....sakitnyerrrrr...nurse tu cakap sy overdos study neyh tu yg jadi camtu...adoyaiiii ader lak penyakit camtu ek..yg selalu sy dengar overdos ubat jek..macam2 hehehehee...ape2pon saya nak berterima kasih sangat kat cikgu azmi dan isterinya kak ana sebab banyak membantu saya...saya sangat2 terharu....

exam tu plak..ermmmm....paper EDU n PSV 3104 ok la..senang sebab seronok menggoreng..tp paper PSV 3103..adoyaiiiiiii....susah gilerrr...mmg giler kentang...nak menggoreng pon x dapat sbb soklan berbentuk fakta...adussshhhhh....x tau la camner ngan result tu nant....harap2 lulus la..x cemerlang pon x pe la..janji lepas...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design