Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 14 Mei 2012

~Pagi2 bikin Panas~


pagi2 lagi hobi beliau memang suka merosakkan mood orang kan...pagi tadi pas perhimpunan ader taklimat ckit..pastu pas hbs beliau berkata2,beliau tanya guru2 lain lau ader hal2 lain..sampai giliran saya,beliau bukan tanya cam guru2 lain tadi "ader hal2 lain" tapi terus jek cakap "ha,awk nie nak bercuti nak exam kenapa x isi borang cuti lagi..kalau mcm nie mane boleh cuti" perrhhhh..angin betul saya mendengarnyer...saya jawab jek la "cikgu,borang cuti tu saya dh isi minggu lepas lagi cikgu..sy dh bg kat kerani cikgu..sy dh buat 5 salinan dh pon"..beliau berkata lagi "mane borang awak?saya tak dapat pon..xder kat ats meja saya"..saya pon jawab slow "sy dh bagi kat kerani..tanya la kerani cikgu"..

geramnyer la..nape la beliau tu pagi2 lg suda menghancurkan mood orang???yg saya sakit aty tu,lain kali sebelum nak marah orang,cek la dl..tanya la dulu kerani tu sy dh bg lum..hr pertama ms beliau suruh isi borang cuti tu lagi sy dh isi dh..beliau suruh isi n bg kat kerani..tp tu la..kerani skolah sy tu bab wat keje memang "terbaekk" sangat...sbb tu la COLA saya sampai sekarang msh salah wat...hampeh...makin lama makin tensen sy dok cni..pelik betol la..lau x suker saya,kuarkan je saya dr sekolah nie..saya sedar la yang saya nie orang asli..mengajar lak kat sekolah yg 100% muridnyer melayu n staff pon melayu tapi jgn la layan saya nie macam saya xder perasaan..kalau sy x wat keje saya tu bleh la jugak beliau nak marah..ini x..keje sy dh wat tp msh mo cr kesalahan saya lagi...geram betol...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design