elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 18 Ogos 2013

~bila nak bayar hutang?~





sakit aty kan biler org pndai pinjam duit kiter tp x reti2 nak bayar balik...

ader la sorg kwn sy nie,pnjam duit sy..mmg la x banyak pon...kiter nie kesiankan dia sbb dia ckp dia nak byr kete dia bab bulan tu x dpt nak byr...sbb bln tu dia byk kena outstation n kna gune duit byk sbb tu x dpt nk byr duit kete dia...kiter nie sbb kwn dlm kesusahan kita tlg la dia..dia janji dia akn byr sikit2...ok la x kisah pon....tp skrg nie dh setahun dia pnjam duit sy,msh x byr2 lagi wpun sikit...kononnyer dl ckp nak byr ckit2...tp sampai skrg lgsung x bayar..

bukan jek x bayar,kiter msg dia pon dia buat x tau jek...kdang2 rs nak mention jek nama dia kat wall fb tu bia dia ingt sikit yg dia ader utang ngan kita tp kita xla sekejam tu lagi..kita sedar awk tu kakitangan kerajaan..nant lau sy wat camtu,teruk la awk sbb bos awk ader lam frenz list sy...

yg kita rs sakit aty lg tu, dia beli hset mahal,beli motor,beli kamera,mampu sgt...tp xkan la bayar utang sy nie langsung x bleh???dah la tu,byk kali dh kakitangan kerajaan nie dpt bonus n kenaikan gaji..xkan x ingt nak byr utang kot...ingat la sikit,org lain pon ader ms susah jugak tau..bukan awk sorg jek....

org yg pnjam duit sy nie dia seorg kakitangan kerajaan..kerja plak kat jabatan yang kononnyer membantu masyarakat la...tp,dia sendiri yg menipu masyarakat sendiri....ader jugak org mcm nie..teruk betul..

sampai skrg rs dh buntu dh mcm mana caranya nak minta balik duit kita tu...agknyer sy mmg patut bgtahu kat bos dia kot xpun mention jek nama dia lam fb...bia dia ingt sikit nak bayar...

psstt : biler org dh percaya kat awk,jgn la mengkhianati kepercayaan org....bila skali org x pcaya dh,selama-lamanyer org xkan percaya..remember..what u did, u get back....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...