elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 3 Ogos 2013

~key-sah saya-tanda awal pregnant~


tanda2 awal pregnant bagi saya????ermmmmm.....

yang pastinyer tanda2 awal tu bkn ader pd saya tp pd incik suami...orang slalu cakap,tanda2 awal pregnant mest kiter akn rs loya la,pening la,muntah2 la,mengidam la n macam2 lagi la....ha..sume tu memang kena kat incik suami saya....kesian incik suami....

mula tanda2 nya ms hujung bln 4 n awal bulan 5..ms tu sy sj je mls nak cek gune pregnancy test tu..bkn pe,sbb ms tu sy nk fokus pd exam semester 4..lgpun sj je mls nk cek bab sblm nie slalu cek tp satu bar jek..tu yg jd mls ckit nak cek...kiter sambung lik citer kiter,di hujung bln 4 n awal bln 5 tu, incik suami sy memang ader menunjukkan tanda2 awal sy pregnant sebab incik suami tetiba jek suka n selera mkn benda2 masam...mkn buah salak la,buah asam paya,buah kelubi..tp incik suami sy ckp,x masam pon..peliknyerrr...pdhal bl sy makan,eeeiiiiiii masam giler....pastu di awal bln 5 tu agak kesian ckit la kat incik suami...sebab loya,pening,muntah2 yang teruk gak....sampaikan ms 16 Mei ketika sambutan hari guru,suami terpaksa MC sbb demam yang teruk...sy pon x dapat nk teruskan sambutan hari guru bl keadaan incik suami mcm tu...dlm aty ader terdetik gak,maybe adiah istimewa hari guru kot..tp sy berat aty lg nak wat pregnancy test tu...

tanda awal kehamilan kat sy lak???ermmm
dl sy x suker makan burger n sate tp tetiba sy rs nak n suka sgt mkn burger n sate..tiap kali g mkn kat luar mest sy oder sate..pelik gak ms tu tp wat x tau je la...ermmm...rsnyer tu je la kot...yg lain2 tu xde sgt hehehehehe

dah tu,mcm mane sy tau sy pregnant????nant sy sambung lagi citer nie ek hehehehehe.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...