Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 23 Jun 2009

jom kenal 'kenon fruit' aku.....

holaaaa....mari cni aku kenalkan dua orang 'kenon fruit' aku. bebudak dua orang nie anak kepada abang-abang aku...


ha...yang nie namanyer Adriana Natalia Amylea..pehhhh panjang giler namanya..baby Adriana yg cerdik nie lahir pada 24 Mac 2009(agaknye la,aku pun ingat-ingat luper)..Baby nie suka main ngan 'aki ent' dia(bapak aku ar 2).bila ngan 'aki ent' dia,bkn main suka dia gelak2 n jeyit2....






Nie plak namanyer Aieriel Ezriey...korang rasa nie anak saperrr??mcm pernah nampak jer kat blog seseorg tu kan...Aieriel dilahirkan pada 05012005 (agaknyer la heeeheeee). budak nie lagi la terlebih cerdik...suruh kira 1-10 dlm bahasa semelai,memang terer..'one,two,three,four,five,six,seven,eight,nine,ten'-bhs semelai ker???tp itulah yang airiel cakap..jangan pandai2 nak betol kan sebab cakap dia jek yang betol....hehehehe...



0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design