Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 30 Jun 2009

ape aku wat cuti dua hari?????



cuti sekolah....bila tak cuti nak cuti tapi bila dah cuti,boring plak dok rumah. nak lik kampung,rasa malas nak drive.cuti pun dua hari jek.dah la biler petang jek asyik hujan lebat,siap ada guruh kilat lagi.aku nie penakut ckit ngan guruh kilat nie.dah la aku nie lau lik dari kampung tu mesti petang.tak reti-reti nak lik awal. sepanjang dua hari cuti tu,aku terperap je la kat rumah.ape yang aku buat?ha...bagi korang yang tak tahu nak gi mana and nak bertapa kat rumah jek sepanjang cuti,ikut ar jadual aku nie..




-bangun pagi kadang-kadang awal kadang-kadang lambat(biasa ar cuti)


-buat senaman tangan (basuh baju ler,lau rajin basuh ar selimut,cadar,lgsir ape2 jek)


-masak(wat sarapan merangkap makan tengah hari n mkn malam)


-layan citer katun(time cuti memang bayak giler citer katun.layan ar,mesti best)


-ngadap laptop.(main game,layan lagu,wat keje dan hobi terbaru aku,menulis novel dan cite2 ngarut.seronok beb bila mula menulis novel nie rasa taknak berenti jek)


-ngadap laptop semalam sempat gak aku posing2 depan laptop aku..
-petang plak wat ayor kopi putih panas. memang sedap...

-cek kete.tengok ape yang patut.lau tak tahu pasal enjin pun buat2 ar macam tahu hehehe


-kul 5 petang,jadual aku setiap hari,melayan citer spongebob squarepants. sampai dah boleh hafal citer tu..


-panaskan semula makanan pagi tadi and makan.


-malam plak layan tv tak pun layan dvd. lau boring aku sambung ar wat novel aku yang mengarut tu.
sebab tu kadang-kadang aku tak boring pun dok rumah.kawan-kawan aku cakap,lau aku tetiba beria sangat nak ikut dorang jalan-jalan mesti "beris"...tak baek betul...tapi kadang2 tu memang 'ter' betul pun hehehe

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design