elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 16 Jun 2009

alamak,cuti dah abis plak....

sedar tak sedar dah habis dah waktu cuti skolah ni.rasa mcm jap jek.tak puas rasanya bercuti.bila dikaji selidik semula,emmmm mcm ada jek keje yang belum setel lagi..aku lik segamat,malam tu nak wat lesson note tetiba arghhhhhhhhh lesson note tetinggal kat skolah la plak.adoiiii.....tensennyer....terpaksa ar pagi senin tu aku ke sekolah awal...cikgu yang paling awal plak tu yang sampai...wah!!!!rajin gler ar kononya datang awal.padahal lesson note tetingal.siotttt jek...terganggu jap jadual tido aku hari senin tu....kepada sume warga pendidik,selamat kembali ke alam perguruan....selamat mendidik anak bangsa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...