elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 18 Ogos 2009

pagi yang "coooooLLLLL"

selamat pagi sume......pagi nie cuacanya dingin,aman,damai dan best lau tido.....nak bangun pagi td punya la liatnya....sejuk jek...sedap lau terus tarik selimut n sambung tido...tapi,xleh la camtu kan...pagi nie kena ar bangun pagi n keje...tunaikan tanggungjawab....



tengok ar suasana pagi tadi...yang berkabus dan sejuk sekali...boleh nampak lg kabus tu berarak lembut..hehehe...rasa macam kat cameron highland da.....

aku sampai kat sekolah pagi tadi lam area kul 6.57 pagi...lebih kurang camtu ar...korang nak tahu,aku sampai2 tu bebudak sekolah aku dah mula beratur kat tapak perhimpunan...awal giler...padahal perhimpunan harian hari Isnin-Khamis bermula pukul 7.00 pagi...selalunya bebudak nie dah mula berkumpul situ dari jam 6.45 pagi lagi...pehhh....memang bersemangat betul bebudak sekolah aku nie....bagus betul....nie la ciri2 murid yg berjaya hakhakhak


tahniah ar buat bebudak nie sume....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...