elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 21 Ogos 2009

CUTI SEKOLAH DATANG LAGI.....

seronoknyer bila time cuti sekolah....nie la masanyer untuk aku ukur tilam lama2 hehehe dapat bangun lambat,dapat main ngan anak buah aku,jalan2 ngan sepupu aku dan banyak lagi.....tapi sebelum cuti,kena ar bagi bebudak nie kerja sekolah..lau tak nanti mula la bebudak nie x ingat nak bukak buku...

lik nie nanti nak gie labis gie pasang bumper depan ngan skirt blkg kete sorong aku hikhikhik pasni boleh le aku tayang kat arie(abang ngah aku) kete aku yg makin ganaz tu hehehe tp,seganaz2 dan secanti2 kete aku tetap gak tak pat lawan kete dia..kete dia lagi power...xpe2,aku modified slow2 dulu..nant lama2 cantik la kete tue...tungguuuuuu....

time cuti nant nak watpe ek????jadual dah ader dah kat sebelah tu....emmm walau banyak berjalan jangan lupe siapkan fail TKRS ngan fail bola jaring...naik sekolah nanti GPK koko nak tengok...huhuhuhu....

cuti nie la masa yang sesuai aku nak gi tengok kebun...belum pernah lagi aku jejakkan kaki kat kebun tue....entah camner keadaanya pun aku x tau...bapak aku cakap aku kena tambah lagi benih getah tu...nanti ar,cuti nie baru aku g tengok....

hari isnin plak dah nak lik segamat semula sebab hari selasa tu aku ader PTK kat SMK Labis..tapi xpe,aku tinggal 1 paper je lagi....rilex....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...