elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 3 Ogos 2009

suasana kampung ku......

hari tu aku lik kampung(tiap minggu aku lik hehehe) sempat gak aku snap2 gambar...korang sume mesti tak penah tgk lg kan...cni aku cume nak tunjuk gambo jalan,jeti ngan sungai jek..rumah2 xder ar...tue sume kena mintak izin plak kan nak ambik gambar rumah dorang...

nie ar jalan masuk ke kampung aku...jalan dah tar dah...cume berlubang2 ckit..biasa ar tue..


nie plak jeti kampung aku....sekarang nie musim kemarau,tue yg nampak tiang bawah sekali.selalu tue x pnah nampak pun...
nie plak rakit bobong Jut(pakcik aku)...nie la tempat kitaorg mandi time xder air paip...
nie la sungai kampung yang semakin tercemar disebabkan kilang yang tak bertanggungjawab..bukan kilang tapi pemilik kilang tue....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...