elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 1 Jun 2011

~mood:GeRaM~

gerammmmmmmm....
sejak mula pindah pahang nie sampai skrg nie saya masih terasa geram ngan pengurusan JPNP,PPD n sekolah saya..dulu sbb pertukaran mengejut..pastu sebab claim pindah tu..jap ckp dpt jap ckp x dapat..lau x dapat ckp je la x dapat..nie x..main pasing sana pasing sini jek..
skrg nie plak saya geram ngan gaji saya nie..kawan saya yang bertukar dari Selangor ke Pekan,Pahang dah setel dh gaji dia..bulan 4 hari tu dh mula dh pgerakan gaji dia..yang saya nie sampai sekarang dah masuk bln 6 msh belum setel lagi..ape cerita nie???xkan la alasan btukar negeri sbb tu lambat kot??kwn sy pun tukar antara negeri gak tapi bln 4 dh dpt dh..sy samp skrg x dpt2 lg..alasan yg dorg bagi "pegawai yg nak sain dokumen tu xder..tgh cuti tanpa gaji"..tak logik langsung kan alasan tu..ntah ape2..mcm la xder pegawai lain yg boleh tolong sain..menyusahkan org betul la..ko nak cuti,cuti je la tapi tolong la setel dulu keje tu..jgn nk nyusahkan org...ape pon tak boleh...
masalah tol la..tergendala projek saya cuti sekolah nie..hampeh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...