elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 12 Jun 2011

~xtvt cuTi SeKoLaH~

cuti sekolah pertengahan tahun selama 16 hari...ape yg saya buat ek????
uuuiiikkkssss....bz giler beb...bz berjalan je la kejenyer hakhakhak...paling banyak sekali saya berjalan ke muadzam shah lor...sbb cuti sekolah nie kan spt yg saya pernah tulis lam N3 yg lepas2,saya ader big projek..baeekkk punyerrr(mcm dafi plak kikiki)..sy g umah adik saya..ingatkan leh setel ms cuti tu tp x sangka plak leh ader mslh..dah nak naik sekolah baru setel 50%..tinggal lagi 50% terpaksa la srh adk saya setelkan projek tu..harap sumenyer akn bjalan lancar..
masa cuti sekolah tu jugak saya dapat tingkatkan bahasa semai saya..nie sume sebab ank buah saya(ank sepupu) dari perak balik bercuti kat kg kat umah busu..dorang asyik dok cakap bahasa semai jek..lau si abg nyer ok lagi,byk ckp melayu tp lau si adik,asyik dok bantai ckp semai jek..nsb baik la masa saya dok kem bidor dulu mmg geng ngan bdk semai jek,tu yg saya tau gak ckit2 maknenye..
sempat gak ktorg g msuk knduri kat kg gedung siam cuti sekolah hari tu,sampai jek kat sana ujan panas la plak..ha nie mest sbb ader yg x pnah g kg tu..tu yg ujan panas hikhikhik..pas g kenduri tu terus g Pekan plak..g umah kak ngah(kakak akak ipar sy)..
last sekali 11 Jun 2011..sy g mdaftarkan diri kat IPGMKTAA..seronok sebab dapat jumpa kawan2..cume kali nie kami x sama opsyen..sy ambik opsyen lain..penat beb sebab sepanjang hari dok sane..start dr 8.00pg-5.30 ptg..hbs jek taklimat tu sy terus pecut lik kg..samp kat kg lbh kurg kul 8 lebih..penat giler..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...