Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 17 Jun 2011

~KuRsus+KenangaN~


KuRsus+KeNaNgaN??
start dari 14-17 Jun saya berkursus di Kuantan..di Bhgn Teknologi Pendidikan Negeri(BTPN) a.k.a Pusat Sumber Negeri Pahang(PSPN) Beserah kuantan..nape saya tulis n3 kursus+kenangan??ha..nie sebab dulu ms zaman2 mjadi guru pelatih,saya dh pernah berkursus kat cni..ms tu kursus Jurulatih Bola Jaring..skrng nie dtg lg kat cni..tu yang tetiba teringat kenangan lama...
nie la first time sy ikut kursus yg lama..selalunyer kursus 3 hari 2 malam je tp kali nie 4 hari 3 malam..lama giler..kalau x mantap lagi tak tau la saya kan..hikhikhik memandangkan masa kursus lama,sempat gak ktorg berjalan2..lgpun saya g kursus nie x naik bas yg disediakan..sy g ngan kawan saya c kak ayu jusoh..dia bwk kete..bl jalan2 tu tetiba ternampak la 1 signboard tu,masih lg tulis jalan ke Maktab Perguruan Tengku Ampuan Afzan..maktab afzan yang lama ditinggalkan yg terletak di Semambu..adoyaiii..teringat zaman semester 1 kat ctu..tahun 2002..yg pelik,nape la dorg x padam betul2 signboard tu..boleh mengelirukan bg org yg x th..ciannn...
yg pasti..KUANTAN...mish u so much la..byk kenangan zaman maktab(sem 1) kat cni...

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design