elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 20 Julai 2011

~daPat aDiaH laGi~


seronoknyer saya...
tadi g kantin g beli air,terserempak la ngan Encik Bob..Encik Bob cakap,ader bungkusan untuk saya dr ....(dirahsiakan hikhikhik) ingatkan dr Jabatan Pelajaran Negeri,rupenyer dari Jabatan lain..pas beli air saya terus naik ke pejabat..tgk memang ader bungkusan untuk saya..kerani pown cakap,nie mest adiah dr kawan pesbuk nie..bab dulu saya dh pernah dpt coklat n patung dr rakan pesbuk bab tu kerani saya agk saya dpt dr rakan pesbuk..kerani saya ckp lagi,seronoknyer la ader rakan pesbuk camnie...hikhikhikhik..
masuk ke bilik guru plak,kawan2 yang lain sibuk la dok tanya bungkusan ape??dari sape??saya pun cakap la,ntah la..saya pun x tengok lagi..dari sape pown saya tak tahu sbb org tu tak letak pown nama dia..(tapi sebenarnya saya dapat agak dah dr sape sbb saya tengok alamatnyer hikhikhik) kawan2 terlebih excited la plak,dorg pun bukak la adiah tu...bl dh bukak maka dah tau la ape adiah tu(dh bukak,mest la tau kan,apa daa...hikhikhik)..dapat sehelai baju n 2 key-chain...tak sangka plak bleh dpt adiah..
ape2 pown saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada beliau kerana sudi adiahkan saya bungkusan tersebut..saya sangat terharu..ingat gak kat saya kan hikhikhik 

psstt..: nama pengirim terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu..hikhikhikhik


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...