Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 31 Julai 2011

~tutorial-2~


Sabtu-31 Julai 2011
Tutorial 2 PPG

MooD~kuRaNg siHat..


tutorial 2 hari tu mmg menguji kecekalan n ketahanan mental saya..mana x nyer,dr hr khamis lagi sy kurang sihat kena selsema..Jumaat tu plak demam+selsema+migrain...dah la jumaat tu sy x rest lgsung..Nasib baik la pagi2 Sabtu tu sy masih larat lagi nk drive sbb malam tu adk sy dh tlg picitkan kepala saya..tp spanjang jalan memang saya asyik batuk, bersin n idong tersumbat je la...x sukanyerr...

start ngan kelas PSV 3102..En Johan menerangkan mengenai asignment yg ktorg kena wat..(selamat xder presentation)..Kelas PSV 3101 plak, group saya yg pertama present..adoyaiii..cmner nie..saya dh risau dh..bab lau sy bcakap dlm nada yg kuat sy pasti akn tbatuk2..ermmm..tapi,nasib baik la saya ader rakan presentation yang sangat memahami...mekacih la kat Rosliana Nik Bakar a.k.a Una..dia tlg present bg pihak saya...mekacih byk2...

Yang menarik hr nie,ktorg dapat t-shirt n jaket(bak kata en.syahriman) hahahhaa...yg menambahkan keseronokkan lg bab kelas Literasi nombor xder bab encik tu cuti..dapat la ktorg lik awal hr tu...hbs kul 3.30 petang..gerak lik dr lipis kul 4 petang n sampai kat kg lebih kurg kul 6 lebih..
 

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design