Followers

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 18 Julai 2011

~jiWa KaCau~


bulan nie mmg aku jiwa kacau...tensen ngan keje lagi..tensen ngan study lagi..tensen ngan fmly lagi..tensen ngan aty sendiri lg..adoyaiiiiiiii......

kdang2 aku x tahu ape yg mereka nak dan mereka mahukan...ye,saya tau,saya bukan la anak yang baik..memang dari kecil lagi saya nie mmg agk degil n pemarah.sbb tu ms kecik2 dl sy selalu jek kna pukul bab degil sgt..pdn muka saya...tp sedegil2 saya pun saya masih ingat lagi pesanan family,masih ikut lagi ape yg parents saya nak...sampaikan soal hati pun saya masih ikut kehendak family saya...dari dulu lagi(zmn skolah rendah n menengah) saya memang ikut ape yg dorg suka n x suka..dulu,bl sy bkawan ngan sesape jek,lau dorg x suka sy bkawan ngan org tu,ok saya terus x berkawan dgn org tu...terutama ngan kawan lelaki..mmg fmly sy akn ambik tau ngan sape sy bkawan..wpun mmg hanya kawan jek bab zmn sekolah sy mmg xder kapel2..

tapi..skrg nie sy minta sangat2 jangan pertikaikan lagi soal hati saya...jgn aturkan lagi aty saya..saya dh penat dh...ye,saya tau..skrg nie mmg sy nampak sy salah sbb sy dh mula berkawan dengan lelaki..berkawan rapat..mgkin sebab dh ader facebook jadi sy mula berkawan dengan lelaki..tapi sume tu hanya kawan jek...bkn nyer saya nak mainkan aty dorg..saya x pernah berjanji ape2 pown dgn dorg...saya hanya BERKAWAN sahaja..bkn ader ape2...x pernah terniat pun nak mainkan aty lelaki...salah ke kalau sy bkawan rapat???.skrg nie dh mula terkeluar lagi pertanyaan mengenai si dia...saya minta maaf sgt2..sy mmg x tahu ape mslh dia..yang saya tahu,dia sgt2 buzy sbb dpt keje baru...tentang dia,bia la dia yg uruskan sendiri..saya dh malas nk pk..bia la dia bertenang..lau ader jodoh,ader la..lau xder,sy nk wat cmner..jgn sampai saya wat kptsn nk kwen ngan gurlz,dah la....

cume saya minta sangat2..tolong la fahami saya...saya dh penat dh asyik nak jaga aty org jek....aty saya xder sape pown ambik tau....
 

0 000 yang rajin menaip:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

 

Key-Sah Are-Ku Ke??? Template by Ipietoon Cute Blog Design