elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 15 Julai 2011

~jaMMeD..JaMMeD..~

pada 08 Julai 2011,saya bersama ngan adk2 saya n adk ipar sy menuju ke arah Selangor..bukan nak join BERSIH tu tp nak g ambik mak saya kat umah abg saya kat Sg Besar Selangor...kitorg gerak dr umah lebih kurang kul 3 stgh petang..gerak lambat bab saya ngan adk saya baru lik dr sekolah..nak rest lagi tu yg gerak lmbat ckit...
mula2 sekali jammed kat Plaza Tol Karak..tp ok lg la sbb x lama sgt..ader la lam stgh jam bab polis ader wat sekatan jalan...

 dh mula dah bergerak perlahan

 start dr jejantas MRSM bentong 

 MRSM bentong,adk sy la nie yg ambk gmbr nie

 ha,tu dia..papan tanda polis..

 incik polish,senyum la ckit..kikikikiki

ha,tu citer masa kat plaza tol karak..ms tu sy kurang hangin lagi bab sekejap jek jammed nyer..yang kat Plaza Tol Gombak nie yang saya hangin..start dr kul 6 lebih sampai 8 stgh baru terlepas dr jammed tu..bayangkan la,padahal lau perjalanan biasa nie dr RnR Gombak ke Plaza tol Gombak tu lebih kurg dua minit jek tp sebab ader sekatan polis,ambik masa sampai 2 jam lebih...geramnyer...bukan geram kat polis tp geram kat BERSIH..menyusahkan org jek.....

 masa nie masih cerah lg..lbh kurg kul 6 lebih

 anak buahku c khalish darwisy meninjau keadaan hikhikhik

 dah mula gelap dh...

 tak tau la nie,betul ke x laluannyer...

 masih ader ruang2 untuk mencilok...hikhik

 kena rapat2 ngan kete depan,lau x nant kena cilok...

akhirnyer...terlepas gak dr jammed yg sgt memenatkan n memeningkan....

yang paling sempoi sekali,adk saya c nieza yunda la..dia siap ckp lagi,rilexxx...jgn marah2..saya ngan adk saya c khairul nizan dh asyik membebel2 dh..c nieza yunda mmg la rilex jek..lam keadaan mcm tu pown dia msh blh lg bukak netbook dia n main pesbuk...org dh pening dh..ape2 pown,pd pihak yang berkenaan,lau nak buat sesuatu tu pk2 kan la..jgn sampai menyusahkan org lain utk kepentingan diri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...