elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 31 Oktober 2011

~CARA-CARA UNTUK LUPAKAN KEKASIH LAMA~



CARA-CARA UNTUK LUPAKAN KEKASIH LAMA 

1. Kalau pasangan korang tu pernah bagi barang,buang terus barang yang di bagi tu.Nak nampak lagi ganas bakar terus tapi kalau dia ada bagi rumah dan korang pulak duduk rumah tu korang pikir la masak2 sebelum bertindak. 

2. Buangkan no.telefon dan gambar.Kalau dah buang pun korang masih ingat kat dia gak,hantukkan kepala kat dinding terus hilang ingatan. 

3. Letakkan muka pasangan korang tu sama dengan musuh ketat korang dari zaman kanak2 sampai la sekarang.Nak lagi best,letakkan sebaris dengan muka orang yang pernah berhutang tapi tak bayar.Nescaya korang menyampah nak tengok.

4. Jangan sesekali tengok cerita cinta dan dengar lagu yang ada unsur rindu,sayang dalam lirik lagu tu.Tengok cerita pasal kematian dan dengar lagu2 nasyid,takpun ceramah agama.Ada gak pekdahnye. 

5. Ingat yang buruk2 pasal perangai pasangan korang.Kalau muka korang buruk lagi elok,tengok muka korang kat cermin,mesti korang tak sanggup nak ingat lagi. 

6. Untuk lelaki,pergi pakai cantik2,jambul kasi up sikit,lepas tu lepak dekat bus stop yang ramai minah kilang.Cuba la mengorat.Yang perempuan pulak pergi balik kampung,tunggu orang masuk meminang.

~selamat mencuba hikhikhikhik~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...