elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 27 Mac 2011

Isnin, 14 Mac 2011

CoKLat dr saHabaT nakaLku..

Pada 1 Mac 2011 bersamaan hr selasa,aku tgh syok dok brehat2 tetiba datang kerani aku membawa bungkusan sambil tersenyum2..."ha.nie sape yg bnama Watie Oyuki nie..dpt adiah coklat..dr pakwe ke???hikhikhik" huh...pakwe mane plak nak anta coklat kat aku nie..mcm la aku ader pakwe hakhakhakhak


aku pun tgk la bungkusan tu...wahhhh..terharunyer aku..dapat coklat dr sahabat nakalku lam fb..dr Tembeg Jaliku...rasa cam x caye jek..ader gak yg ingt kat aku...aku betul2 terharu sbb aku x pnah pun jumpa tembeg..hanya kenal lam fb je tp ikatan persahabatan yg tjalin begitu kuat...bagusnyer dapat kenalan yg begitu baik...kawan2 aku kat sekolah pun cakap gak,"bagus nyer ader kwn2 yg macam tu..wpun x kenal tp leh bg coklat...mmg best..untung nyer ader kwn fb cmtu" 

aku pun bukak la bungkusan tu...perrhhh....cantiknyer coklat tu..siap ader kad lagi tu...bestnyerrr....coklat tu plak memang sedap...rasa sayang plak nak makan bab coklat tu cantik hikhikhik

ape2 pun aku nk ucapka bebanyak terima kasih kat Tembeg Jaliku...terima kasih d ats pberian coklatmu..akan ku ingt selalu persahabatan ini..cayang tembeg..
(^____________*)

Ahad, 13 Mac 2011

SenYum(^__^)

Senyum senyum senyum
Senyum senyum
Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit
Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa
Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina
Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
Ulang Verse
Ulang Chorus
Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan
Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian
Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini
Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse
Senyum :)

Khamis, 10 Mac 2011

PaTung(^_^)

hikhikhikhik...sukanyer aku bln nie..aku dapat dua patung yg bersaiz besar....dah la free plak tu..bestnyerrrr...
mula-mula aku dapat patung frog hijau..pemberian dari rehaedaelya johan...aku memang dh lama idamkan patung frog nie..dulu aku nak beli tp kawan aku x bagi....skarang aku dh dapat dh patung frog..besar plak tu..bestnyer..tdo malam peluk frog jek..aku nak namakan patung frog nie QyraElya..nama Qyra tu memang aku suka manakala nama Elya tu sempena nama rehaedaelya....ok la tu kan...hikhikhikhik



yang kedua plak aku dpt patung bear kaler brown besar gak..bear nie plak aku dpt dari pakcik aku(Bong Dek)...masa bong aku lik kg bong ader ckp nk masuk sempadan lagi ujung bln hr tu..bong aku nie keje Polis Gerakan Am(PGA)..mak aku pe lagi,meng order kain batik ler..bong aku tanya aku nak kain batik bape..aku ckp la,aku x minat kain batik...lau bong nak belikan patung besar nak la jugak..bong aku ckp,dh besar2 pun nak main patung lagi ke??aiyaakkk...boleh la hehehehe...aku ingtkan bong aku xnak beli,tp hr tu bong dah kat sempadan bong tanya nak bear kaler ape??bestnyerrr...bong beli gak bear utk aku..besar plak tu...hehehehe nama bear nie plak Clarenzyra..hikhikhik

>>mekacih banyak2 kat rehaedaelya n bong dek sbb bagi patung nie<<
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...