elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 1 September 2009

cuti-cuti Malaysia...zOom in..Malaysia..

cuti sekolah hari tu aku gi jalan2. walaupun kena gastrik,aku tetap g jalan2 gak hehehe...

masa nie kitaorg menjala ikan.abg ngan akak ipar yg menjala.aku,adik aku ngan anak buah aku dok dlm kete je layan citer "darah satria". malas nak kuar sebab ujan renyai2..nanti demam hehehehe


nie masa kat Lumut,Perak.
nie masa kat Teluk Batik,Perak.

hari Jumaat tu g lumut n teluk batik ngan abang aku,akak ipar aku,anak buah aku n adik aku..masa nie lagi teruk rasanyer gastrik aku...abang aku ar..lambat ngat bawak g makan.perut aku pe lagi,meraung2 nyanyi lagu rock hehehe



pastu sempat lagi singgah kat Teluk Intan Perak...dapat lagi tengok Menara Condong nie...last aku tengok masa aku kecik2 dulu..masa tu aku masih lagi tinggal di Kem Bn 20 PPh sekarang dah tukar nama Kem PGA Bidor....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...