elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 28 September 2009

Citer kelakar trip to Air Terjun Bukit Bertangga


Cuti sekolah hari tu,aku,abang aku,akak ipar aku,adik aku ngan kazen2 aku g mandi kat air terjun bukit bertangga yang terletak kat Felda Kumai. Perjalanan dari kg ke tempat tu tak jauh pun lau ngan kete.ader ar lam 20min kot. Sampai jek kat sane,kazen aku park kete kat tempat parking,pastu kazen aku ternampak la ader plak org lam kete sblh tu tgh bt ape ntah(phm2 ar)..pelik tol aku.org g sembahyang jumaat,dorg plak bt maksiat..hampeh.. abg aku pun park kete sblh kete kazen aku..ape lg..kitaorg gelak je la sbb tetiba plak masa tu jugak si dak lelaki tu kuar pegang2 tayar la,cek kete ar konon hakhakhak lawak tol….tapi kazen aku si Sajali Gedo Habob nie biasa ar,terlebih peramah..sibuk jek dia tanya dak laki tu.. “ramai org mandi x?” “dah mandi lum?” “dah lama sampai?” “jom mandi” nasib baik la dak laki tu nak gak menjawab dgn muka yg terkantoi hakhakhak pastu kita org pun meneruskan la xpdc kita org nak g mandi.. aku ingatkan dak lelaki ngan awek dia x kuar dr kete,rupenye x.dorg kuar gak..follow dr jauh jek,tp pastu kitaorg x nampak dh..lantak korg la… waktu kitaorg nak balik tu pun ader gak yg kelakar..ader ke dlm hutan pakai helmet..keselamatan la konon..xpun mungkin ader polis wat roadblock kot lam hutan tu..nak tutup muka ar kononyer bia org x kenal...tau plak malu..hakhakhak…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...