elo my frenz..

Luv u

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 8 September 2009

jalan2 di kawasan sawah padi

seronok gak lau tinggal kat kawasan sawah bendang nie kan..angin bertiup sepoi2 bahasa..nyaman jek rasenyer...

tapi masa kitaorg g kwsn sawah bendang tu,sume padi dh dituai..jadi,xder la kehijauan sawah padi..yg tinggal hanyalah kawasan sawah yg kering jek..

sebenarnya kitaorg g sawah tu bkn nak menuai padi pun..bukan tanah kitaorg pun hakhakhak kitaorg g sana sebab nak menjala..biasa la.abang n akak ipar aku mmg giler menjala n memancing..kitaorg lik rmh masa tu lam area kul 7 lebih.org dh berbuka dh.mesti org kg tu pelik tgk kitaorg..x reti2 nak balik buka pose ke hakhakhak

yg baju merah tu plak bukan aku..tu adik aku..biasa ar,dia menjadi model aku hakhakhak adik aku nie masih sekolah lg..baru form one...thanx ya model hikhikhik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

korang memang rajin menaip..terbaeekk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...